En vanlig vecka,

 
En vanlig vecka i mitt "nya" liv ser lite ut ungefär såhär: Jobb 5-6 dagar i veckan! Ledig Måndagar eller Fredagar eller båda varannan vecka. 

Morgonmys med telefonen för att uppdatera mig om vad som händer där hemma

På jobbet dansar vi Born to Move danser med barnen varje dag!

En dag i veckan har vi pysseldag på Fun Break då vi bland annat gör armband!

 
 
 
Hänger lite med Jannike på en kopp te så fort man har rast!

Veckan följs sedan av någon teamdinner (seriöst... vi har nästan de varje vecka haha)

Och tar vi oss ut på stan får vi också ganska ofta provsmaka de mesta gratis! 

Veckan följs upp av utgångar, egentligen varje dag mer eller mindre, men framförallt Onsdag-Söndag 

Och så skapar man sitt kontaktnät och råkar ut för sånnahär goa kort!

Går hem från jobbet och ser katter som leker med hattar.

Besöker Ayia Napa minst en gång i veckan. Taxi får vi får 30kr var :)

Knäppa kollegor står för underhållningen, mest helatiden!

Fun Break party varje Torsdag och då gör vi sånnahär fina masker! Dessa är gjorda av två pojkar som var riktiga proffs.

Har man tur får man en tecking, en kram eller ett "jag kommer sakna dig" när veckan är slut. Som en stämpel på att man gjort ett bra jobb. Denna teckning är målad av världens coolaste kille jag hade i Fun Break. En riktig chaumör! (Mr Roadman får passa sig)

Och fyller någon år... ja då kan de se ut såhär


 











 



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0