Saker som jag ångrar att jag inte tog med,

 
Min hårfön- Mitt hår tar så otroligt långtid att självtorka... fattar inte hur jag kunde tycka att de tog "onödig plats"
En större resväska- Shoppingen här är ju bra.. men än har jag inte shoppat så mycket. Men jag känner på mig att de kommer bli problem ivarjefall.
Fler vanliga kläder- Jag tänkte att jag iprincip skulle antingen vara festklädd eller ha jobbkläder på jämnt. Men det hade ju varit bra att ha lite fler vanliga kläder faktiskt. 
Taco krydda- Man saknar ju tacos!
Min kudde- It will never feel like home for real unless u have your pillow. The end.



Kazooie
2015-04-25 @ 13:14:45

Det är väl lätt fixat...Du får ju snart besök och då får du be pojkvän och kompisar ta med saker till dig!❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0