Semestern del 1

 
 

Världens finaste kom som sagt hit i en vecka för att ha semester ihop med mig. Vi har haft det helt fantastiskt bra och de gör lite ont i hjärtat att det redan är över. Men... vi ska blicka framåt och jag känner redan att jag fått sån energi av att ha min Roadie här. 


Först och främst hade mina kollegor fixat en sååån fin lägenhet till oss med havsutsikt och allt. Roadi tog ospec hotell och hade turen att hamna på vårt grann Blue Village hotell. Det är ett litet men vädligt fint och fräscht hotell. 
Tyvärr glömde jag av bilderna tills de blev dags att packa väskan hemåt. 

 
Kaoz i vardagsrummet!


Frukost på ballen







Veckan har mest bestått av relax och lite ta dagen som den kommer. Det har varit väldigt varmt (ca 32+ varje dag) så vi har priroterat poolhäng mest hela veckan. Vi har såklart också varit ute och ätit en del på mina favoritställen. En favvo för Roadi har blivit vår Italienska rekommendation i Ayia Napa vid namn Quadro. En favoritdryck har defintivt blivit Mojitos i alla dess former.. både klassisk och med jordgubbar och Passionsfrukt.
 

utsikten vi hade en dag när vi åt Sushi på Koi.


Häng på Konnos Bay (min favvo strand som jag pratat om här tidigare) Vi hyrde dem kända flytstolarna som man antingen kunde ligga på vid stranden eller i havet. 
Utsikten innan man kommer ner på Konnos Bay
 
 
 


En av dagarna åkte vi in till Larnaca för att kolla läget, eller känna in byn som Roadie säger ;) En trevlig men mycket svettig vistelse. Somnade i bussen hem av all utmattning, ville mest bara slänga mig i poolen. Tur jag har en sån bra pojkvän som jobbade på att hålla uppe mitt huvud haha! 


Vi cyklade även till Konnos Bay för att kolla på soluppgången. Fruktansvärt vackert!

 
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0