Chada Beach

I veckan har vi varit lite på Chada Beach där jag sa jobba. Vi blev visade runt och jag säger bara en sak... WOW! Standarlden på rummen är så hög och allt är bara så fint. Jag är så lycklig att jag får jobba här i denna fantastiska arbetsmiljö. 

Dock fick jag inte så många bra bilder, men här kommer en överblick. 

För det första, hotellet är så stort att vi måste åka golfbil emellan områderna för att inte bli trötta i denna värme haha. När vi ska ha bamseparad måste Bamse och alla hans vänner ta golfbilen till poolområderna för att hälsa på barnen. Haha!

Några av rummen här har poolterass. Alltså en egen pool för dem som vill ha det extra lyxigt och bara hoppa in i poolen direkt från rummet.

Alla sängar var natruligtvis bäddade precis som man förväntar sig i Thailand. Kreativt med både elefanter,bulldogs, giraffer och ja.. jag tappade räkningen!

Några av "rummen" eller snarare lägenheterna hade egen ingång till en innergård med sin privata pool. När man kom in i rummet var en del av golvet gjort i glas och man kunde se ner i poolen. Badrummet var helt fantastiskt och en av dörrarna ledde till en annan liten innegård där de hade gjort stora fina duschar och Jacuzzi.. Där hade jag velat bo!!

Receptionen var stor och maffig, annat mot lilla Nausicaa. 
 


Personalen bar traditionella Thai-klänningar

Stranden utanför var helt vit och fantastisk. 



 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0