Ett packat Schema

Hej bloggen! Här kommer ett litet snabbinlägg. Som ni märker har jag inte varit så duktig på att blogga som vi alla hade hoppats på haha. Men det är främst för vi har haft problem med vårt internet och dels för att vi inte direkt har haft någon fritid denna veckan.

Jag har påbörjat mitt dykarcertifikat och har varit ute och dykt en hel dag i pool och 3 dyk i havet denna vecka. På Onsdag gör jag och Amanda våra sista 3 dyk :)

Igår var vi ute på utfykt hela dagen och sen hade vi middag med en av våra suppliers. Även idag står det utflykt på schemat och dagen lär bli lång. Men efter det lovar jag er att jag ska försöka blogga ifart lite vad som händer här på Lanta.

Puss och Kram på er, vi hörs ikväll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0